3 aug. 2012


Mesaj către participanţii la
ACADEMIA ÎNVĂŢĂTORULUI MODERN,
 sesiunea de vară 2012



Stimaţi colegi,



       Sînt mîndră de meseria mea, întrucît izvorăşte din prospeţimea gîndului meu şi din faptul că îmi construiesc permanent un ideal şi conştientizez atitudinea de pedagog pe ruina inimii, pentru a cunoaşte bucuria printre copii şi printre cadre didactice. Prefer să întîlnesc pegagogi care inspiră speranţă şi dragoste , mărinimie şi toleranţă în activitatea sa, precum sînteţi Voi.
       Cu mari regrete întîrziate am devenit membru al AGIRo MD şi-mi doresc cu nerăbdare să-mi oferiţi posibilitatea să stabilesc relaţii atît profesionale, cît şi sentimentale cu Dumneavoastră - oameni experimentaţi şi buni învăţători ; şi a cîta oară să mă odihnesc „de şcoală tot la şcoală”, participînd la ACADEMIE.
        Cu certitudine, îmi doresc să fiu răsplătită cu răspunsuri la întrebările despre educaţia calitativă şi realitatea învăţămîntului, să-mi actualizez competenţele profesionale, să fac schimb de experienţă de predare şi managerială, dar şi  pentru a disemina cu entuziasm  şi bunăvoinţă rezultatele proprii de practici pozitive  în şcoală.
         Sper la o colaborare educaţională cu puncte forte şi oportunităţi, la un bilanţ consistent şi valoros , pentru a-mi continua cariera, care mă va determina cu siguranţă un bun manager şi învăţător modern.
        Să pot să  afirm neîncetat, asemeni vorbelor unui dascăl:
        „Dacă m-aş naşte de zece ori, tot învăţător m-aş face”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu